Природознавство
Грибан Михайло Петрович - stepanivna45@gmail.comv
Завдання
з природознавства для опрацювання учнями під час карантину
з 21.04. – 29.05.2020 року!!!
21.04.2020
Тема: « Грунтове середовище існування живих організмів.»
Завдання: Опрацювати §42, в зошит виписати особливості грунтового середовища існування живих організмів
23.04.2020
Тема: «Природні угруповання живих організмів»
Завдання: Опрацювати §43, скласти письмово в зошиті «ланцюг живлення» або навести приклад ярусності в місцевому лісі
28.04.2020
Тема: «Рослинний та твариннй світ нашої місцевості»
Закінчити задані завдання, повторити § 33 -41, підготуватись до підсумкової роботи і екскурсія на природу
30.04.2020
«Рослинний та тваринний світ нашої місцевості» (екскурсія)
Закінчити задані завдання, повторити § 33 -41, підготуватись до підсумкової контрольної роботи
05.05.2020
Тема: «Людина – частина природи. Взаємозвязок людини з природою»
Опрацювати §45
07.05.2020
Тема: «Екологічні проблеми та їх вирішення»
Опрацювати §46
19.05.2020
Тема: «Охорона природи. Червона книга України»
Опрацювати §47, виписати в зошити та запам`ятати рослини та тварини з мал.176,177
21.05.2020
Тема: «Практична робота. Складання Червоної книги своєї місцевості»
Опрацювати §47, стор.185
26.05.2020
Тема: «Заповідники. Заказники»
Опрацювати §48, виписати з параграфа назви заповідників та вивчити їх.
Завдання
з природознавства для опрацювання учнями під час карантину
з 13.04. – 17.04.2020 року!!!
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
14.04 |
Урок природознавства 5 клас. Тема: «Наземно-повітряне середовище існування живих організмів.» |
Опрацювати §40, вправа 3,4 (стор.151), письмово в зошиті |
16.04 |
Урок природознавства 5 клас. Тема: «Водне середовище існування живих організмів» |
Опрацювати §41, вправа 5 (стор.156) |
Завдання
для самостійного опрацювання під час карантину 12.03. – 03.04.2020 року
1. Опрацювати параграфи 34 – 37 підручника
2. Виконати в зошитах практичну роботу: «Характеристика рослин, тварин, грибів, бактерій» за планом:
- основні ознаки,
- поділ на групи за ознаками,
- практичне значення та використання
3.Творче завдання: Підготувати проект про одну з груп живих організмів (рослини, тварини, гриби, бактерії) в будь-якій формі.
Завдання
для самостійного опрацювання учнями під час карантину вказані
з 31.03. – 10.04.2020 року!!!
Доповнені!
31.03
Тема: «Гриби їх різноманітність та практичне значення»
- Опрацювати § 36, повідомлення «Що я знаю про гриби»
02.04.
Тема: «Бактерії та віруси їх різноманітність та практичне значення»
- Опрацювати §37, відповіді на питання стор.137 підручника
07.04.
Тема: «Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники неживої природи:світло, тепло, повітря»
- Опрацювати §38-39, скласти план
09.04.
Тема: «Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники неживої природи:світло, тепло, повітря»
- Опрацювати §38-39, навести в зошитах приклади пристосувань до умов життя