Iнформатика
Сiвченко Юлiя Миколаївна - уusivchenko2011@gmail.com
Завдання
для самостійного опрацювання під час карантину 12.03. – 29.05.2020 року
1. Опрацювати тему: "Бази даних та їх види. Основні поняття. Класифікація БД. Види СУБД. Створення таблиць, означення полів i ключiв у середовищi СУБД. Властивостi полiв, типи даних."
2. Створити презентацію на одну з обраних тем:
- "Бази даних та їх види. Основні поняття. Класифікація БД. Види СУБД. MS Access."
- «Створення таблиць, означення полів i ключiв у середовищi СУБД. Властивостi полiв, типи даних.»
- «Ключовi поля, індекси, зв’язування таблиць.»
08.04.2020
Практична робота № 18. Створення структури таблиць i введення вмiсту.
- Переглянути відео ролик про створення структури таблиць i введення вмiсту на прикладi практичної роботи: https://www.youtube.com/watch?v=i5lv67IUDxg
- Дати письмово відповіді в зошитах (звiт про виконану роботу надати вчителю).:
1. Як налаштовувати реляційні зв'язки? Яке призначення ключового поля?
2. Які є способи створення таблиці в базі даних? Що таке структура таблиці бази даних? Які є властивості полів?
3. З яких структурних елементів складається таблиця бази даних? Які об'єкти може містити файл бази даних? Що таке поле? Наведіть приклад запису. Які є типи полів?
4. Як упорядкувати записи в таблиці? Яке призначення конструктора таблиці? Як вилучити поле зі структури таблиці? Як ввести в таблицю новий запис?
5. Які види сортування вам відомі? Як змінити назву поля в таблиці? Як збільшити шрифт під час введення даних у БД?
15.04.2020
Практична робота № 19. Пошук, сортування i фільтрація даних у таблицях.
Переглянути відео ролик про пошук, сортування i фільтрація даних у таблицях на прикладi практичної роботи: https://www.youtube.com/watch?v=i6Ett-B7SFY
Виконати тематичне завдання (звiт про виконану роботу надати вчителю).
22.04.2020
Загальнi відомості про запити. Створення й виконання запитів на вибірку даних.
Ознайомитися з iнформацiєю за посиланням на тему: «Основні відомості про запити»
http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2012/25/25.html
На основі отриманих знань і вмінь створити порівняльну таблицю щодо створення запитів за допомогою Помічника та у режимі дизайну такого вигляду.
Критерії | Помічник | Режим дизайну |
Послідовність | ||
Зручність | ||
Наочність | ||
Результативність |
Переглянути відео ролик про створення запитів на прикладi практичної роботи:
https://www.youtube.com/watch?v=GRh1DoXBrEM
https://www.youtube.com/watch?v=IXn5DGS0a98
29.04.2020
Тема: Запити з функцiями i з полями, що обчислюються. Запити з параметрами. Перехреснi запити.
Ознайомитися з iнформацiєю на дану тему за посиланням: https://studfile.net/preview/7367010/
Дати письмово відповіді в зошитах (звiт про виконану роботу надати вчителю).:
- Назвіть основні вбудовані функції для опрацювання даних у запиті.
- Які запити називають запитами з полями, що обчислюються?
- Яке призначення має функція Кількість?
- Які існують способи використання вбудованих функцій у запитах?
- Поясніть порядок створення запиту з підсумковим записом.
- Як додається до запиту підсумковий запис у режимі таблиці?
- Поясніть порядок створення підсумкового запиту.
06.05.2020
Практична робота № 20. Запити на змінення. Запити з функцiями та з полями, що обчислюються.
Переглянути відео ролик на прикладi практичної роботи: https://www.youtube.com/watch?v=0DY3b_DdmVA
Дати письмово відповіді в зошитах (звiт про виконану роботу надати вчителю):
- Які запити називають запитами з параметрами?
- Які поля обов'язково використовуються в перехресних запитах?
- Наведіть приклад запиту з параметрами.
- Поясніть сутність перехресного запиту.
- Поясніть порядок створення запиту з параметрами.
- Поясніть порядок створення перехресного запиту.
13.05.2020
Практична робота № 21. Запити з параметрами, перехреснi запити i запити на змінення даних.
Пройти тест для перевiрки знань за посиланням: https://naurok.com.ua/test/3-3-11-klas-zapiti-z-funkciyami-i-z-polyami-scho-obchislyuyutsya-24659.html та повiдомити вашi оцiнки (зробити скрiншот ваших результатiв).
20.05.2020
Пройти тест для перевiрки знань за посиланням: https://naurok.com.ua/test/bazi-danih_pidsumok_11-492760.html та повiдомити вашi оцiнки (зробити скрiншот ваших результатiв).
27.05.2020
Пiдсумковий урок. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.
https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-za-rik-479325.html