Основи здоров’я
Грибан Лариса Степанiвна - stepanivna45@gmail.com
Завдання з основ здоров’я для виконання під час карантину
з 18.05 по 22.05
- « Безпечне довкілля. Стихійні лиха»
Опрацювати пф 27, 28 . Опорний конспект. Заповнити таблицю 7 на ст.163.
Завдання з основ здоров’я для виконання під час карантину
з 04.05 по 08.05
Тема: « Дитина в автономній ситуації».
Опрацювати пф 23
Обговоріть запитання ст. 140
Завдання з основ здоров’я для виконання під час карантину
з 27.04 по 30.04
- Способи гасіння невеликих пожеж. Захист органів дихання під час пожежі.
Д.З. Опрацювати п-ф 22, ст. 126-131. Утворити трикутники вогню, використовуюті наступні джерела запалювання та горючі матеріали:
Сірники, штани, ялинка, суха трава, папір, праска, бенгальські вогні, скляна пляшка ( нагадую, що на верхівці трикутника має стояти повітря ( кисень)).
Завдання на тиждень з 13.04 по 17. 04
- Пожежна безпека. Умови і причини виникнення пожеж. Принципи запобігання та гасіння пожеж. Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.
Д.з. Опрацювати п-ф 22. Записати в зошит визначення « пожежа», « трикутник вогню». Навести приклади горючих, негорючих, легкозаймистих та важко займистих речовин. На ст.. 124 є правила безпечного багаття. Запам’ятайте їх!!! Перенесіть в зошит схему « Як слід діяти, якщо загорівся електроприлад» ст.. 131 . Вирішіть ситуаційні завдання ст.. 132 ( обговоріть з батьками).
Завдання
для самостійного опрацювання під час карантину 12.03. – 03.04.2020 року
1. Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями і дівчатами П-ф-20
2.Соціальна небезпека інфекційних захворювань. Поняття про туберкульоз і ВІЛ-інфекцію. П-ф-21
Виконати завдання у зошит ст. 121( ОБОВ’ЯЗКОВО!)
Завдання на тиждень з 6 по 10.04
Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я»
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1. Чи передається ВІЛ через спілкування?
а) Так б) Ні
в) На відстані 1 метр г) На відстані до 2 метрів
2. Приязна, відкрита манера спілкування – це:
а) Агресія б) Доброзичливість
в) Пасивність г) Неадекватність
3. Ознаки агресивної поведінки:
а) сльози б) посмішка
в) спокій г) руки в боки
4. Вербальне спілкування – це:
а) повідомлення словами б) повідомлення руками
в) повідомлення звуками г) повідомлення очима
5. Вибери те, що характеризує справжнього друга:
а) має гарні іграшки б) завжди готовий захистити
в) дружить для власної вигоди г) підбиває на погані вчинки
6. Не менш важливе, ніж уміння говорити:
а) Уміння кричати б) Уміння стрибати
в) Уміння слухати г) Уміння грати у футбол
ІІ рівень (1 бал)
7. Дай визначення поняття
Дискримінація - _________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
8. Назвіть, які ще є вербальні і невербальні ознаки пасивної поведінки:
положення тіла: плечі опущені, _____________________________________
міміка: жалісний погляд, ___________________________________________
жести: благальні, захисні, ___________________________________________
голос: тихий, несміливий, ___________________________________________
слова: увесь час виправдовується, ___________________________________
9. Встанови відповідність
1. СНІД |
А) Він не лише захищає організм від зараження, а й допомагає одужати, якщо ти захворів. |
2. Туберкульоз |
Б) Інфекційне захворювання. Зараження відбувається при контактах з хворою людиною. |
3. Імунітет |
В) У 1989 році прийняла Конвенцію про права дитини. |
4. Організація Об’єднаних Націй |
Г) Синдром набутого імунодефіциту |
1-___; 2-___; 3-____; 4-____.
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Які права дитини зображено на малюнках?
1. ____________________________
2._____________________________
11. Як захиститися від зараження ВІЛ – СНІДом?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень (3 бала)
12. Складіть пам’ятку як захиститись від туберкульозу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка____________