Пріоритетні принципи виховної системи школи
Пріоритетні принципи, на яких базується модель виховної системи школи: гуманізації, народності, зв’язку з життям, індивідуального підходу, системності, розвитку, об’єктивності, наступності і безперервності.
Виховна кафедра налічує 4 особи – заступник директора з виховної роботи, практичний психолог, соціальний педагог та педагог-організатор, які спільною реалізовують поставлені перед ними завдання. Але тільки у співпраці з класними керівниками їм вдається досягти поставленої мети. Тому, в школі створено методичні об’єднання класних керівників 1-4 класів, 5-11 класів. Методичне об’єднання класних керівників – це структурний підрозділ внутрішньої системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.