Методичний практикум "Цифрова компетентність вчителя як складова професійної компетентності педагога"
Дата: 24.12.2024 10:25
Кількість переглядів: 6
В Концепції НУШ серед ключових компетентностей, які має формувати сучасна освіта, важливе місце займає інформаційно-цифрова компетентність, яка передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Звісно, щоб навчати дітей за сучасними вимогами вчителю необхідно оволодіти методикою застосування новітніх прийомів, стратегій та технологій навчання. На засіданні методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу було проведено методичний практикум "Цифрова компетентність вчителя як складова професійної компетентності педагога"