A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вацлавпільська гімназія Пулинського району Житомирської області

Поради батькам

Дата: від до Скинути

Адаптація учнів 10-х класів до профільного навчання

Потреба адаптації учнів 10-х класів під час переходу із  основної до старшої школи зумовлена зміною їхнього соціального оточення. Учням доводиться пристосовуватися до вимогнових учителів-«предметників», особливостей і  умов навчання, нової системи цінностей і норм поведінки, що формується у зміненому колективі класу. Внутрішнє напруження, а також настороже несприймання учнями нововведень, можуть спричинити їхню дезадаптацію. Ознаками дезадаптації учнів 10-х класів є: недисциплінованість; неуважність; зниження рівня успішності; швидка втомлюваність; відсутність бажанняйти до школи; пригнічений настрій; замкненість, небажання контактувати з однокласниками. Ознаки успішної адаптаціїучнів 10-х класів такі: успішність у навчанні; налагодженістькомунікації з однокласниками та вчителями-«предметниками»; високий рівень мотивації до навчання; самоорганізація, зокремавміння правильно визначати час на розв’язання завдань; систематичне виконання домашніх завдань; активна участь у роботі органів учнівського самоврядування, у позакласних та позашкільних заходах; звернення по допомогу до вчителів (за потреби); позитивний настрій. Необхідно вибудовувати освітній процес так, щоб сприяти формуванню в учнів відповідального ставлення до профільного навчання як серйозного кроку до майбутнього основного виду діяльності. Згідно з  планом роботи щодо адаптації учнів 10-х класів до профільного навчання доцільно провести педагогічний консиліум «Адаптація учнів 10-х класів до навчання в старшій (профільній) школі». Учасниками консиліуму можуть бути: ???????заступники директора з навчально-виховної роботи (НВР) і виховної роботи (ВР); члени методичної ради; класний керівник 10-го класу; учителі-«предметники», які викладають у 10-х класах.???????

21:41 20.12.2019

Адаптація п’ятикласників

Спілкуйтеся зі своєю дитиною, цікавтеся її життям, розповідайте їй про своє. Діліться власними переживаннями, це допоможе досягти взаєморозуміння. Спостерігайте за синомчидонькою, адже Ви ліпше знаєте свою дитину, і саме Вам її «йорзання» на стільцічи закушена губа можуть багато про що розповісти і без слів. Дбайте про зовнішній вигляд дитини, її чистоту, охайність, оскільки для підлітків зовнішність є дуже важливою. Створюйте сприятливі умови для навчання дитини і постійно поліпшуйте їх. Учні основної школи часто звертаються до додаткових джерел інформації, розв’язуючи домашнє завдання. Регулярно спілкуйтеся з класним керівником, особливо на початку навчального року. Співпрацюйте з класним керівником дитини, допомагайте за потреби, адже він нещодавно познайомився з учнями. Не гарячкуйте під час розв’язання конфліктних ситуацій, вислухайте думку всіх учасників конфлікту. Будьте послідовними, думайте про наслідки, адже попереду в дитини ще не один рік навчання. Не карайте дитину за низькіоцінки. Пам’ятайте, що зниження успішності під час переходу до основної школи — явище природне, очікуване. Ліпше допоможіть дитині, не наголошуючи при цьому, що Вам свого часу ніхто не допомагав і Ви самі з усім впоралися. Контролюйте навчання, відпочинок, дозвілля своєї дитини. Регулярно перевіряйте роботу в зошитах та записи в щоденнику дитини. Важливо, щоб усі домашні завдання були розв’язаними, протеще важливіше не допустити перевтоми дитини.

21:40 20.12.2019

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень