A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вацлавпільський ліцей Пулинської селищної ради Житомирського району

Паспорт їдальні

Паспорт

харчоблоку закладу освіти

 

1. Назва закладу  Вацлавпільська  гімназія Пулинського району

2. Адреса с. Ясна Поляна вул. Л. Українки, б.13, Пулинський район Житомирскої області  

3. Призвіще, ім’я по батькові директора закладу - Мурзаков Сергій Анатолійович , телефон  0978786955

4. Проектна потужність закладу заклад громадського харчування – шкільна їдальня

5. Фактична кількість учнів   186 учнів

6. Кількість учнів, які охоплені гарячим харчуванням  145 учнів + 60 вихованців ГПД  графік харчування так

7. Кількість учнів, які отримують буфетну продукцію (для закладів загальної середньої освіти)     відсутні

8. Дата та № державної реєстрації потужності з виробництва та /або обігу харчових продуктів харчоблоку закладу  від 15.09.2016 р. № r UA-06-22-182 , його розташування: в загальному корпусі закладу (окремому приміщенні),  побудований за типовим проектом (у пристосованому приміщенні)  у пристосованому  приміщенні.

9. Водопостачання (централізоване, локальне від артсвердловини , локальне від криниці з розводкою водогінної мережі до виробничих приміщень, децентралізоване – від криниці без розводки водогінних  мереж) .

Стан водогінної мережі  задовільний .

10. Гаряче водопостачання (централізоване, локальне) локальне ,  функціонує справно (так/ні)  так .  Наявність резервного гарячого водопостачання     відсутнє

11. Опалення (централізоване, локальне, пічне), його справність задовільний стан .

12. Каналізування стічних вод (централізоване, локальне на малі очисні споруди, на вигріб, відсутнє взагалі) локальне на вигріб. Стан каналізаційної мережі  задовільний .

13. Вентиляціія  ( загальнообмінна природня та (або) з механічним збудженням, місцева від технологічного обладнання, від мийних ванн). Стан системи вентиляції задовільний .

14. Освітлення (природнє, штучне, наявність захисної арматури, (так/ні)  так .

15. Оздоблення поверхонь стін, стелі, підлоги відповідає вимогам нормативно-правових актів (так/ні)  так .

16. Наявність необхідного набору виробничих цехів, їх санітарно-технічний стан, забезпеченість  технологічним обладнанням (цех первинної обробки овочів, м’ясо-рибний цех, гарячий  цех, мийне відділення столового посуду, мийне відділення кухонного посуду)   .

17. Наявність умов для обробки яєць  так   .

18. Наявність умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом в кожному виробничому та складському приміщеннях (так/ні)   так  .

 19. Забезпечення харчоблоку достатньою кількістю: кухонного посуду (так/ні) так , столового посуду (так/ні) так  , розроблювального інвентарю (так/ні) так , розроблювальних столів (так/ні)  так ,миючих засобів (так/ні) так , наявність сертифіката відповідності (так/ні) так ;дезінфікуючих засобів (так/ні) так , наявність свідоцтва про державну реєстрацію даного дезінфікуючого засобу (так/ні) так , наявність регламенту на використання (методичні вказівки) (так/ні) так ; прибирального інвентарю (так/ні) так . дотримання умов зберігання (так/ні) так .

20. Наявність  достатньої кількості складських приміщень  ні  . забезпеченість необхідним обладнанням, в т.ч. холодильним    ні  .

21. Наявність умов для зберігання та миття зворотної тари   відсутня тара .

22. Обідня зала: достатність посадкових місць  так , наявність умов  для дотримання дітьми правил особистої гігієни    так  .

23. Наявність необхідного набору приміщень для персоналу (роздягальна, кімната приймання їжі, санітарний вузол, душова   так , їх стан  задовільний .

24.Кількість працюючого персоналу 3 чол ; наявність у всіх працюючих відповідної освіти  так , своєчасне та повне проходження працюючими обов’язкового медичного огляду відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280   так ; забезпечення в достатній кількості та відповідного зразку всіх працюючих санітарним одягом  так , проведення навчання санітарно-гігієнічному мінімуму   так  .

25. Дотримання  технологічного процесу приготування готових страв відповідно до картотеки страв  так  .

26. Наявність документації по контролю за організацією та якістю харчування дітей  так  .

27. Впровадження в закладі постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР)   так  .

28. Перелік постачальників харчових продуктів та сировини, наявність експлуатаційного дозволу  у кожного постачальника та (або) дата та № державної реєстрації потужності з виробництва та /або обігу харчових продуктів у кожного постачальника: постачальник м’яса – ТОВ Т.В.К. «Сервіс»  експлуатаційний  дозвіл № 06-24-54 від 11.06.2018р.. , постачальник продуктів  ФОП Буркеня О.М., що діють на підставі договору з відділом освіти Пулинської селищної ради.

29. Наявність супровідної документації на продукти харчування та продовольчу сировину  так .

30. Дотримання умов при поводженні з відходами     так  ;

31. Проведення заходів щодо запобігання проникнення шкідників (дезінсекція, дератизація, забезпеченість сітками, екранами)  так  .

32. Обладнання буфетів (для закладів загальної середньої освіти) та буфетних груп (для закладів дошкільної освіти):буфет відсутній

32.1. наявність умов доставки готових страв з харчоблоку до груп та буфетів  закладу (так/ні)_________;

32.2. обладнання  буфетів та буфетних груп закладу відповідно до вимог чинного законодавства (так/ні)________; забезпеченість мийними  ваннами (так/ні) ______, наявність проточної холодної та гарячої води (так/ні)_________, справність санітарно-технічного обладнання (так/ні) _______;

32.3. забезпеченість достатньою кількістю столового посуду(так/ні)______, миючими засобами (так/ні)_____, прибирального інвентарю (так/ні) _______, дотримання умов зберігання (так/ні)_______;

32.4. забезпечення умов зберігання столового та кухонного посуду (наявність шафи, сушок тощо) (так/ні) _______.

33. Пропозиції щодо покращення санітарно-технічного стану харчоблоку з метою приведення його у відповідність до діючих вимог чинного  законодавства_оновлення технологічного обладнання_____________)___________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дата складання паспорту    02.09.2019 р.

Підписи:    ______________________Мурзаков Сергій Анатолійович

                   ______________________ ____________________________

                                                                ПІП  представника територіального під-

                                                               розділу Держпродспоживслужби

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень