A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вацлавпільський ліцей Пулинської селищної ради Житомирського району

Основи здоров’я

Грибан Лариса Степанiвна - stepanivna45@gmail.com

 

Завдання з основ здоров’я для виконання  під час карантину

з  18.05 по 22.05

 

  1. « Безпечне довкілля. Стихійні лиха»

Опрацювати  пф 27, 28  . Опорний конспект.  Заповнити таблицю 7 на ст.163.     

 

Завдання з основ здоров’я для виконання  під час карантину

з  04.05 по 08.05

Тема:  « Дитина в автономній ситуації».

Опрацювати  пф 23

Обговоріть запитання  ст. 140     

Завдання з основ здоров’я для виконання  під час карантину

з  27.04  по 30.04

                                                

  1. Способи гасіння невеликих пожеж. Захист органів дихання під час пожежі.

 

Д.З. Опрацювати п-ф  22, ст. 126-131.  Утворити трикутники вогню, використовуюті наступні джерела запалювання та горючі матеріали:

 

Сірники,  штани, ялинка, суха трава, папір,  праска,  бенгальські вогні,  скляна пляшка ( нагадую, що на верхівці трикутника має стояти повітря ( кисень)).

 

   

Завдання на тиждень з 13.04   по 17. 04

  1. Пожежна безпека. Умови і причини  виникнення пожеж.  Принципи запобігання та гасіння пожеж.  Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

 

Д.з.   Опрацювати п-ф 22.  Записати в зошит визначення « пожежа»,    « трикутник вогню». Навести приклади горючих, негорючих, легкозаймистих та важко займистих речовин.   На ст.. 124  є правила  безпечного багаття. Запам’ятайте   їх!!!    Перенесіть в зошит схему « Як слід діяти, якщо загорівся електроприлад»  ст.. 131 .   Вирішіть ситуаційні завдання ст.. 132 ( обговоріть з   батьками).

 

 

 

Завдання

для самостійного опрацювання під час карантину 12.03. – 03.04.2020 року

 

1. Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями і дівчатами П-ф-20

2.Соціальна небезпека інфекційних захворювань. Поняття про туберкульоз і ВІЛ-інфекцію. П-ф-21

Виконати завдання у зошит ст. 121( ОБОВ’ЯЗКОВО!)

 Завдання на тиждень з    6 по 10.04

Узагальнення з теми  «Соціальна складова здоров’я»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

І рівень (0,5 бала)

1. Чи передається ВІЛ через спілкування?

а) Так                                   б) Ні

в) На відстані 1 метр          г) На відстані до 2 метрів

2.  Приязна,  відкрита манера  спілкування – це:

а) Агресія             б) Доброзичливість

в) Пасивність       г) Неадекватність 

3.  Ознаки  агресивної  поведінки:

а) сльози                     б) посмішка

в) спокій                      г) руки в боки

4. Вербальне спілкування – це:

а) повідомлення словами  б) повідомлення руками

в) повідомлення звуками  г) повідомлення очима 

5. Вибери  те, що характеризує  справжнього друга:

а) має  гарні іграшки                     б) завжди готовий захистити

в) дружить  для власної  вигоди г) підбиває  на погані вчинки

6.  Не  менш  важливе,  ніж уміння  говорити:

а) Уміння кричати               б)  Уміння стрибати

в) Уміння слухати               г) Уміння грати у футбол

ІІ рівень (1 бал)

7. Дай визначення поняття

Дискримінація -  _________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

8. Назвіть,  які ще є вербальні  і невербальні ознаки пасивної  поведінки:

положення  тіла: плечі  опущені, _____________________________________

міміка: жалісний  погляд, ___________________________________________

жести: благальні,  захисні, ___________________________________________

голос: тихий,  несміливий, ___________________________________________

слова: увесь  час виправдовується,  ___________________________________

9. Встанови відповідність 

1.  СНІД

А)  Він не  лише захищає організм  від зараження, а й допомагає  одужати, якщо ти захворів.

2.  Туберкульоз

Б)  Інфекційне  захворювання.  Зараження відбувається  при контактах з хворою  людиною.

3.  Імунітет

В)  У 1989  році прийняла Конвенцію  про права дитини.

4. Організація  Об’єднаних Націй

Г)  Синдром набутого імунодефіциту

 

1-___; 2-___; 3-____; 4-____. 

 

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Які права дитини зображено на малюнках?





1. ____________________________

2._____________________________

 

11. Як захиститися від зараження ВІЛ – СНІДом?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

IV рівень (3 бала)

12.  Складіть  пам’ятку як захиститись від туберкульозу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка____________

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень