A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вацлавпільський ліцей Пулинської селищної ради Житомирського району

Обов’язки учасників ППК

Додаток 1

до абзацу першого пункту 1.6. розділу 1

 

Обов’язки учасників ППК

Учасник

Обов’язки

Адміністрація гімназії

(заступник директора з навчально-виховної роботи)

  • організація роботу ППК;
  • формування складу учасників з розробки ІПР;
  • формування складу дітей, які потребують первинної оціни розвитку;
  • призначення відповідальної особи по координації розробки ІПР;
  • контроль виконання висновку інклюзивно-ресурсного центру;
  • залучення фахівців для надання психолого-педагогічної допомоги дітям з ООП;
  • забезпечення розгляду та затвердження ІПР педагогічною радою, а також наказом керівника;
  • оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;
  • залучення батьків (законних представників), дітей до розробки ІПР;
  • моніторинг виконання ІПР;
  • моніторинг виконання умов переводу дитини з ООП в наступний клас;
  • контроль за виконанням завдань ППК.

Практичний психолог

  • надання психологічної допомоги дитині з ООП;
  • виявлення дітей, у яких виникають труднощі у навчанні, спілкуванні та взаємодії з оточуючими, визначення причин цих труднощів;
  • інформування учасників ППК про результати оцінки когнітивної та емоційно-вольової сфери дитини, сильні сторони та потреби дитини;
  • надання рекомендацій та консультативно-методичної допомоги педагогічним працівникам навчального закладу у роботі з дитиною з ООП;
  • підготовка звіту про результати надання психологічної допомоги дитині з зазначення динаміки її розвитку;
  • створення позитивного мікроклімату в колективі, проведення заходів, спрямованих на попередження у шкільному оточенні, формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з ООП.

Соціальний педагог

  • проведення індивідуальної роботи з дітьми з ООП, залучення їх до роботи в гуртках, секціях та інших об'єднаннях;
  • виявлення дітей, у яких виникають труднощі у спілкуванні та взаємодії з оточуючими, або які проживають у сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах;
  • визначення соціальних питань, які потребують негайного вирішення причин та труднощів, при потребі, скерування до відповідних фахівців з метою надання допомоги;
  • вивчення умови проживання дитини в сім’ї, підготовка характеристики сім’ї дитини;
  • надання рекомендацій класному керівникові (класоводу) щодо шляхів ефективної інтеграції дитини в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі;
  • поширення інформації про засади інклюзивного навчання серед педагогічних працівників, батьків (законних представників), дітей з метою формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потребами.

Вчитель предметник/ класний керівник/

  • забезпечення навчально-виховного процесу дитини з ООП;
  • виконання ролі координатора в процесі розробки ІПР та у визначенні кінцевих цілей навчання;
  • інформування учасників ППК про результати педагогічної оцінки дитини, її сильні сторони та потреби;
  • надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо технологій, що показали ефективність в навчально-виховному процесі дитини;
  • контроль за наданням психолого-педагогічної допомоги дитині з ООП, згідно з ІПР;
  • визначення спільно з педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР, на початку кожного півріччя;
  • створення належної моральної атмосфери взаємин в класі (вчитель/вихователь-дитина, дитина-дитина і т.д.);
  • консультування батьків (законних представників) про стан засвоєння навчальної програми дитиною з ООП

Вчитель/

вихователь 

  • забезпечення навчально-виховного процесу дитини з ООП;
  • інформування учасників ППК про результати досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР за відповідним предметом навчання;
  • розробка індивідуального навчального плану, адаптація навчального матеріалу відповідно до потенційних можливостей дитини з ООП;
  • створення належної моральної атмосфери взаємин в класі (вчитель/вихователь-дитина, дитина-дитина і т.д.);
  • консультування батьків (законних представників) про стан засвоєння навчальної програми дитиною з ООП

Асистент вчителя

 

  • допомога в організації навчально-виховного процесу дитини з ООП,
  • оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
  • підготовка інформації для учасників засідання ППК за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей,  інтересів та потреб;
  • консультативна допомога батькам (законним представникам), педагогічним працівникам.

Медична сестра

  • інформування учасників засідання ППК про стан здоров’я дитини та її психофізичні особливості;
  • за необхідністю збір додаткової  інформації від батьків, осіб, які їх замінюють, закладу охорони здоров’я стосовно стану здоров’я дитини.

Вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, вчитель лікувальної фізкультури, фахівці ІРЦ

  • надання  психолого-педагогічної допомоги дитині з ООП, згідно з ІПР;
  • оцінка розвитку дитини згідно кваліфікації з метою вивчення її потенційних можливостей  та потреб;
  • підготовка звіту про результати надання психологічної допомоги дитині з зазначення динаміки її розвитку, згідно з ІПР;
  • надання рекомендацій педагогічним працівникам технології для досягнення кінцевих цілей навчання, визначених в ІПР.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень