A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вацлавпільська гімназія Пулинського району Житомирської області

Географія

Грибан Михайло Петрович - stepanivna45@gmail.com

 

Завдання

з  географії  для  опрацювання учнями під час карантину

з 21.04. – 29.05.2020 року!!!

 

22.04.2020

Тема: «Льодовики та багаторічна мерзлота.»

Опрацювати §52, письмово в зошиті зробити повідомлення про проблему чистої води

23.04.2020

Тема: «Підземні води»

Опрацювати §53, виписата основні терміни; підготуватись до підсумкової роботи

29.04.2020

Тема:»Значення вод суходолу та Світового океану»

Повторити §41 – 53, підготуватись до тематичного оцінювання

30.04.2020

Тема: Підсумковий урок по темі «Гідросфера»

Виконати завдання на стор.211підручника Бойко, (завдання 11-15 два на вибір на оцінку)

06.05.2020

Тема: «Біосфера. Складові біосфери»

Опрацювати §54

07.05.2020

Тема: «Грунти»

Опрацювати §55, виписати в зошити основні типи грунтів та дати характеристику одного з них

 

13.05.2020

Тема: «Природні зони»

Опрацювати §58, тести стор.231

20.05.2020

Тема: «Кількість та  розміщення населення Землі»

Опрацювати §59-60

21.05.2020

Тема: «Країни світу»

Опрацювати §61, виписати в зошити та вивчити назви 12 держав та їх столиць

27.05.2020

Тема: «Вплив людини на природу»

Опрацювати §62

 

Завдання

з  географії  для  опрацювання учнями під час карантину

з 13.04. – 17.04..2020 року!!!

 

Дата

Тема уроку

Домашнє завдання

15.04.

Урок  географії 6 клас. Тема: «Болота. Типи та значення боліт.»

 

Опрацювати §50, навести 4 приклади користі боліт (письмово в зошиті)

 

Урок  географії 6 клас. Тема: «Штучні водойми»

Опрацювати §51, виписати в зошити основні терміни

 

 

Завдання

для самостійного опрацювання учнями під час карантину вказані

з 12.03. – 10.04.2020 року!!!

 

1.Опрацювати за підручником параграфи 42 – 47. звернути увагу на питання:

  1).«Властивості вод Світового океану»(солоність, температура)

  2).«Рух води в океані» (хвилі, цунамі, припливи, відпливи).

  3).«Внутрішні води. Річки» (будова річкової долини, робота та значення річок, річки на карті)

Завдання:

    1. Письмово відповісти в зошитах на запитання в кінці параграфів.

    2. Виконати творчу роботу за вивченим матеріалом в будь-якій формі (скласти кросворд, намалювати опорну схему)

02.04.

Тема: «Води суходолу. Річки.»

Опрацювати §47, замалювати в зошитах будову річкової долини(стор.184)

08.04

Тема: «Робота річок»

Опрацювати §48, скласти в зошитах план, знати назви 5 великих річок України

09.04.

Тема: «Озера»

Опрацювати §49, скласти в зошитах план, знати назви 5 найбільших озер

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень